Regulamin

Doba noclegowa zaczyna się od godz. 14:00 a kończy o godz.11:00.

 

  1. Rezerwacji dokonuje się telefonicznie pod numerem tel.: + 48 18 20 144 79; tel. kom.: + 48 609 501 735
  2. Po uzgodnieniu terminu i ceny, dokonuje się wpłaty na numer konta Bank PKO BP SA: 13 1020 3466 0000 9402 0041 0035
  3. Rezerwację uważa się za potwierdzoną po wpłaceniu uzgodnionego zadatku.
    Jednocześnie wpłata zadatku i tym samym dokonanie skutecznej rezerwacji oznacza potwierdzenie akceptacji warunków rezerwacji określonych w niniejszym regulaminie przez osobę dokonująca rezerwacji.
  4. Nie wpłacenie zadatku w uzgodnionym terminie powoduje automatyczną anulację rezerwacji.
  5. Nie wstawienie się Gościa w pensjonacie do godz. 20:00 dnia przyjazdu bez wcześniejszego powiadomienia jest równoznaczne z rezygnacją z pobytu.
  6. Nie wstawienie się Gościa w pensjonacie do godz. 14:00 dnia przyjazdu dla rezerwacji bez przedpłaty jest równoznaczne z anulacją rezerwacji i z możliwością wynajęcia pokoju innemu Gościowi.
  7. Wpłata pozostałej części należności musi być uregulowana gotówką na miejscu w dniu przyjazdu.
  8. W przypadku wcześniejszego wyjazdu z przyczyn niezależnych od pensjonatu, pobrana należność za pobyt nie podlega zwrotowi.
  9. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych apartamentu/pokoju, powstałych z jego winy.
  10. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej, w pokojach/apartamentach nie wolno używać jakichkolwiek przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną nie stanowiących wyposażenia tych pomieszczeń.
  11. Gość powinien powiadomić właściciela o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
  12. Ze względu na komfort Państwa i naszych przyszłych Gości obowiązuje całkowity zakaz palenia w całym obiekcie.
  13. Cisza nocna obowiązuje od godz. 22:00 do godz. 6:00
  14. Wprowadzanie osób nie zameldowanych w Willi Oleńka tylko po uzgodnieniu z właścicielem. Przy naruszeniu tego punktu regulaminu właściciel obiektu może odmówić dalszego pobytu swoim Gościom.Pobrana należność nie ulega zwrotowi!
  15. Nie przyjmujemy zwierząt.

 

Dziękujemy za zapoznanie się z powyższymi informacjami. Serdecznie zapraszamy!